ראש השנה מתקרב ועוד לא התחלתם לבשל? מארחים את כל המשפחה המורחבת אצלכם בחג? מחפשים מקום עם שפע של מנות טעימות ואיכותיות במחירים הוגנים? המסעדה היהודית היא המקום המושלם עוברכם! אצלנו במסעדה היהודית תוכלו למצוא מגוון רחב של אוכל מוכן לראש השנה, אשר ישדרג לכם את שולחן החג, ויאפשר לכם לחגוג ולהנות עם המשפחה בנחת ובשמחה.

המסעדה היהודית – אוכל טוב זה אנחנו

אין זה סוד שבכל מדינה ובכל תרבות קיימים מנהגים ומאכלים ייחודיים, המעניקים גוון מיוחד וטעם שונה לכל תרבות. עם ישראל לדורותיו פוזר בכל רחבי העולם, ובכל מדינה בה שהה ספג הוא אל תוכו את המאכלים, הטעמים, המנות והניחוחות, ובכך העשיר את המטבח היהודי לדורותיו. אצלנו במסעדה היהודית מוקירים מגוון זה, ואנו מציעים שפע של מנות מסורתיות מכל העדות ומכל התרבויות – ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מנות מסורתיות דוגמת חמין, גפילטע פיש, דג מרוקאי ואושפלאו, לצד מנות מודרניות דוגמת ירקות מוקפצים בסגנון סיני, עוף בקרמל, נתחי בשר עסיסיים מעושנים ועוד.

אוכל מוכן לראש השנה 2023 – רק במסעדה היהודית

מלבד המשמעויות הרוחניות והדתיות, מבחינה תרבותית נחשב ראש השנה לחג משפחתי מלא שמחה ואור, בו נקבצים כל בני המשפחה ומבלים יחד במשך שני ימים. הסעודות המפוארות הנהוגות בחג דורשות הכנות רבות, ולעיתים מרגישים המארחים מצוקה של ממש עקב עומס ההכנות והצורך לבשל כמות כה גדולה של מנות לכל סעודה. אצלנו במסעדה היהודית תוכלו למצוא שפע מנות של אוכל מוכן לראש השנה, המותאמות במיוחד למנהגי החג השונים. כל המנות שלנו נעשות על ידי השף המקצועי ציון עשור, המתמחה שנים רבות בבישול מגוון רחב של מנות ומאכלים.

תפריט אוכל מוכן לראש השנה – המסעדה היהודית

מחפשים אוכל מוכן לראש השנה? במטבח של המסעדה היהודית תוכלו למצוא מבחר ענק של מנות מגוונות, אשר יעטרו את שולחן החג עבורכם. את המנות אנו מחלקים לקטגוריות הבאות:

סלטים

בקטגוריית הסלטים אנו מציעים מעל ל-15 מיני סלטים שונים, אשר יהפכו את שולחן החג שלכם לססגוני ומלא חיים. בין הסלטים שלנו תוכלו למצוא למשל חזרת אדומה, מלפפון צ’ולמדי, גזר מרוקאי וחציל רומני.

מנות ביניים

עבור המבקשים להוסיף מנות ביניים שונות למהלך הארוחה אנו מציעים שפע של מנות מגוונות, מכל הצבעים ומכל המינים. במנות הביניים שלנו תוכלו למצוא למשל מרק עוף, רגל קרושה, פלפל ממולא או מוסקה טורקית.

דגים

בראש השנה ישנו מנהג מיוחד להרבות באכילת דגים, כסימן וברכה לפריון ולשפע בשנה הבאה. המטבח שלנו מספק מנות דגים מגוונות ומיוחדות, וניתן למצוא אצלנו מנות של קרפיון קצוץ, פילה מושט ברוטב פיקנטי, פילה סלמון עדין, וכמובן – ראש של דג ממולא על פי מסורת החג.

עיקריות

למנה עיקרית אנו מציעים שפע של מנות טעימות ומגרות, אשר יהפכו את שולחן החג שלכם לחוויה קולינרית בלתי נשכחת. בין המנות העיקריות שאנו מציעים ניתן למצוא למשל: רצועות עוף בצ’ילי, צלי בקר ברוטב שמפיניון, סטרוגנוף בשר ואסאדו עגל ברוטב פרגיות.

תוספות

בקטגוריית התוספות שלנו תוכלו למצוא שלל מנות כגון לצ’ו ירקות ברוטב, בטטה בדבש, גזר צימעס וקוגל אטריות ירושלמי מסורתי. רשימה זו היא דוגמה חלקית מתוך לא פחות מ-16 סוגי תוספות שניתן למצוא אצלנו בתפריט.

קינוחים

כל ארוחה צריכה להיחתם בצורה טובה ומספקת, ובקטגוריית הקינוחים אנו מציעים לפתן פירות, פאי שוקולד, פאי תפוחים, סופלה שוקולד, מיקס מיני פאי או עוגת דבש על פי מנהג היום.

מהתבוננות קצרה בתפריט המגוון ניתן לראות את שפע התרבויות, העדות והמנהגים, המקובצים יחד במטבח של המסעדה היהודית. צוות המטבח המנוסה שלנו מתמחה בהכנת מנות מסורתיות – בדיוק כמו שאתם זוכרים מהמטבח של סבתא. כך, שאפשר להזמין מהמסעדה היהודית אוכל מוכן לראש השנה 2023 ועדיין ליהנות מהטמעים הביתיים והעשירים שאתם זוכרים מילדותכם.

המסעדה היהודית – חוויה קולינרית

בלב העיר בני ברק שוכן המתחם הקולינרי של המסעדה היהודית. במתחם זה פועלת בשעות היום מסעדה איכותית, המציעה מגוון רחב של מנות עסקיות במחירים נוחים לכל כיס. בשעות הערב הופך המתחם למסעדת גורמה יוקרתית, ואנשים מכל רחבי הארץ מגיעים אלינו להנות משפע המנות והטעמים הייחודיים שאנו מציעים. בנוסף למתחם המסעדה, המטבח שלנו מספק אלפי מנות קייטרינג לאירועים שונים, ואנו מספקים שפע מנות של אוכל מוכן לראש השנה ולחגים נוספים. אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו, ונשמח להיות אתכם בקשר.