רוצים לאכול אוכל מגוון ומעניין במחיר שפוי? מחפשים אוכל יהודי בתל אביב והסביבה? נמאס לכם לאכול את אותם הדברים בכל המקומות? המסעדה היהודית היא הפתרון המושלם עבורכם! המסעדה היהודית ריכזה עבורכם את כל המנות המיוחדות באוצר התרבות היהודית, ואיחדה אותם תחת קורת גג אחת.

אוכל יהודי בתל אביב והסביבה – קיבוץ גלויות קולינרי

בין אם אתם מתגעגעים למנות המסורתיות עליהם גדלתם בבית הוריכם, ובין אם אתם סתם מעוניינים לגלות מנות חדשות – אצלנו במסעדה היהודית תוכלו להנות משפע של מאכלים יהודיים העשויים ברמה הגבוהה ביותר. המסעדה משלבת עבר, הווה ועתיד, כך שניתן להזמין אצלנו מנות מסורתיות מהמטבח היהודי, יחד עם מנות חדשניות מהתרבות המודרנית. אצלנו במסעדה תוכלו למצוא מאכלים מסורתיים, כגון קוגל, גפילטע פיש, מפרום, צימעס, מוסקה, וקישקע, לצד מנות מודרניות כמו אושפלוב, נודלס, ובשר מעושן. השף המנוסה שלנו מתמצא היטב בתרבויות השונות, כך שהמאכלים מרגישים כאילו יצאו מתחת ידיה של סבתא ברגעים אלה ממש.

המסעדה היהודית – כל מה שטוב באוכל

למסעדה היהודית יש קהל לקוחות יציב ההולך ומתרחב בכל יום. הסיבות לכך הן רבות, ונביא את המרכזיות שבהן:

  • שפע ומגוון – במסעדה היהודית תוכלו למצוא מעל ל-30 סוגי מנות של בשר ועוף, מבחר של 50 סוגי סלטים, 15 סוגי מנות דגים, ולא פחות מ-40 סוגי מנות של תוספות מגוונות המלוות את הארוחה. כמובן שלצד המנות הללו ניתן להזמין גם חלות, יין, פשטידות וכדו’.
  • אוכל יהודי – המסעדה היהודית מציעה אוכל יהודי בתל אביב לכל מבקש. המנות המסורתיות שלנו מעוררות זיכרונות נעימים מסירי הבישול של אמא, ועושר התרבויות אצלנו מאפשר לכל אדם לטעום ולהתחבר לתרבויות רחוקות.
  • כשרות מהדרין – מנות האוכל המגוונות שלנו נעשות תחת השגחתם הצמודה של משגיחי הרב לנדא שליט”א.
  • איכות ללא פשרות – צוות השפים המקצועי שלנו מוודא שכל מנה היוצאת מהמטבח תהיה לא פחות ממושלמת. אנו מקפידים על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר, כך שאתם תוכלו להנות ממנות איכותיות של אוכל יהודי בתל אביב.
  • לשבת או לקחת? המסעדה מפעילה מתחם בו ניתן לשבת ולאכול, ובמקביל מפעילה שירותי קייטרינג בהזמנה. על יד המסעדה ישנו מתחם בוטיק יוקרתי בו ניתן לארח עד כ-150 אורחים. המטבח שלנו ערוך להכנה של עד 2,000 מנות של אוכל איכותי, מגוון, טעים ומעניין.
  • תערובת ייחודית של צבעים וניחוחות – המנות הססגוניות שלנו מציעות משהו שונה מכל יתר המסעדות בסביבה. אצלנו תוכלו למצוא מנות מיוחדות ומגוונות, שהגיעו אלינו מכל קצות הקשת התרבותית. לקוחות רבים מתארים אותנו כמקום היחיד שמספק אוכל יהודי בתל אביב והסביבה.
  • מעטפת מלאה לכל ארוחה – ניתן להזמין אצלנו ארוחות שבת שלמות במעטפת מלאה. החבילה כוללת חלות, יין, פיצוחים, קינוחים ואפילו נרות נשמה. בדרך זו ניתן לארח חברים ומשפחה ללא התעסקות מיותרת בהכנות וארגונים.

המסעדה היהודית – נעים להכיר

המסעדה היהודית היא מתחם קולינרי מרכזי, השוכן בלב העיר בני ברק – ברחוב כנרת 4. המסעדה היהודית עובדת במתכונת כפולה – בשעות הבוקר פועלת במקום מסעדה המציעה מנות עסקיות מגוונות, ובשעות הערב נהפך המתחם למסעדת גורמה יוקרתית. במקביל לפעילות המסעדה פועל המטבח להוצאת מאות הזמנות של מנות בכל יום, ובערבי שבת וחג מספק המטבח אלפי מנות של אוכל מוכן לשבת לכל דורש. במסעדה היהודית תוכלו למצוא עושר של מנות מהתרבות היהודית לדורותיה, מפולין ועד לתוניסיה. מחפשים אוכל יהודי בתל אביב והסביבה? התקשרו אלינו או בצעו הזמנה און ליין, ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.