אוכל יהודי במרכז זה המסעדה היהודית

כשאתם רוצים לפנק את המשפחה או להתפנק בעצמכם, כשאתם רוצים אוכל מוכן לסופ”ש או סתם כך ארוחה באמצע שבוע, יש כתובת אחת לאוכל יהודי במרכז: המסעדה היהודית מגישה בכל שבוע אוכל מוכן לשבת וגם בשאר ימות השבוע במגוון ענק ובטעם ביתי, משפחתי ואותנטי.

שוק שבת של המסעדה היהודית

במסעדה היהודית במרכז מתקיים בכל שבוע בימים חמישי ושישי שוק אוכל אותנטי לסופ”ש ולשבת עם מאכלים מסורתיים לצד חדשניים וכל מה שצריך בשביל להגיע לארוחה מושלמת עם אוכל מוכן הכי טעים וביתי שיש: חלות, מבחר דגים וסלטים, מנות עיקריות, תוספות במגוון ענק, קינוחים ואפילו יינות, מאפים ופינוקים.

במסעדה היהודית במרכז יודעים שימי שישי-שבת הם הזמן המרכזי בשבוע שבו כל בני הבית יושבים בהרכב משפחתי מלא, סביב שולחן ערוך ומלא כל טוב באווירה נינוחה וחוגגים יחד. לכן במסעדה היהודית משקיעים כל העת בשדרוג המגוון של מנות אוכל מוכן ייעודי לשבת בדגש על טריות ואיכות בלתי מתפשרת.

המטרה היא לאפשר לכל מי שנכנס למסעדה היהודית לצאת עם כל מה שצריך לסוף שבוע מושלם, החל מיין לקידוש וחלות טריות וכלה במנה אחרונה ובפינוקים, כשמכל מנה מוצג מגוון ענק של סגנונות וטעמים.

כך תוכלו למצוא בשוק שבת של המסעדה היהודית במרכז אוכל יהודי מסורתי כמו כבד קצוץ, קוגל אותנטי, געפילטע פיש, חריימה ועוד, לצד מנות גורמה יוקרתיות כמו אסאדו, סלטי פרימיום ותוספות עשירות. בנוסף תוכלו ליהנות מאוכל מוכן שיתאים לכל בני המשפחה, צעירים ומבוגרים: שניצל טרי ופריך, מגוון תוספות אהובות על ילדים ועוד.

לא פלא שתושבי אזור המרכז בוחרים שוב ושוב במסעדה היהודית. שוק השבת של המסעדה היהודית הומה בכל שבוע מחדש עם לקוחות מרוצים שחוזרים שוב ושוב לאוכל היהודי ולטעם הביתי האותנטי של המסעדה, ומענגים את השבת באופן מושלם עם סעודות משובחות כיד המלך.

גם באמצע שבוע: אוכל יהודי מוכן במרכז זה המסעדה היהודית

לא רק לקראת שבת מחכה לכם כל הטוב הזה: גם בשאר ימות השבוע המסעדה היהודית במרכז מקיימת שוק אוכל מוכן שמאפשר לכם ליהנות מארוחה מושלמת במגוון סגנונות: אוכל יהודי אותנטי, ארוחת בשרים עשירה, מגוון תוספות ומבחר סלטים והכול ברמה הגבוהה ביותר.

במסעדה היהודית במרכז תוכלו ליהנות מארוחות עשירות ומאוכל יהודי לכל הזדמנות – אוכל מוכן לסופ”ש עם כל המנות המסורתיות, יציאה זוגית, פינוק למשפחה בזמנים מיוחדים, אירועים קטנים מהרגע להרגע, או סתם כך ארוחת צהריים או ערב מושקעת בשבוע עמוס במיוחד או כשרוצים להירגע קצת ממרוץ היומיום.

צוות המטבח של המסעדה היהודית במרכז כולל שפים מקצוענים, טבחים ועוד שורה של אנשי צוות שנמצאים שם במטרה להכין עבורכם יום יום אוכל מוכן טעים ומגוון בשפע, לחדש ולרענן לכם את ארוחות החול והשבת בטעמים עשירים.

גם על הכשרות לא מתפשרים במסעדה היהודית במרכז, והיא מתהדרת בהשגחה המחמירה של הרב לנדא שליט”א, מה שמאפשר לכל משפחה ליהנות מאוכל יהודי לשבת ולכל ימות השבוע ברמה הגבוהה ביותר בטעם, באיכות, במגוון ובכשרות.

אוכל מוכן עד אליכם

שירות המשלוחים של המסעדה היהודית מביא לכם את האוכל המוכן עד הבית, טרי וארוז בצורה אסתטית. אין צורך לצאת מהבית כדי ליהנות מאוכל מוכן מושלם. פשוט נכנסים לאתר, מזמינים בצורה קלה, נוחה ופשוטה את כל מה שרוצים, וצוות המסעדה אורז עבורכם כל מנה באופן אסתטי והמשלוח מגיע הביתה בלי כל מאמץ.

המנות העסקיות של המסעדה היהודית מאפשרות לתושבי כל אזור המרכז ובפרט לעובדים במתחמי העסקים שסביבה ליהנות מאוכל מוכן טעים בטעם של בית במחירים משתלמים במיוחד ובמגוון ענק.

המסעדה היהודית מזמינה אתכם לבוא וליהנות מארוחה בשרית מושקעת ומפנקת במתחם המסעדה, באווירה נינוחה ומזמינה, או ליהנות מאוכל מוכן בלי לצאת מהבית עם משלוח מהיר ויעיל עד אליכם.