מתגעגעים לניחוחות הבישול של סבתא? כבר הרבה זמן לא טעמתם דגים מרוקאים אמיתיים? מחפשים מקום לקנות בו אוכל מרוקאי לשבת? המסעדה היהודית היא המקום המושלם עבורכם! במסעדה היהודית תוכלו למצוא שפע של מנות מסורתיות מכל העדות ומכל הסוגים, לצד מנות חדשניות ומגוונות מהתרבות העכשווית.

כמה מילים על המטבח המרוקאי

המטבח המרוקאי נחשב למגוון מאד, עקב החשיפה התרבותית המגוונת והקשרים הענפים של מרוקו עם מדינות רבות מכל רחבי העולם. הארוחה המרוקאית המסורתית נפתחת על פי רוב בסלטים קרים או חמים, והם מהווים מרכיב משמעותי בארוחה. לאחר הסלטים מקובל להגיש את המנה העיקרית העשויה להיות למשל בשר טלה, דגים, קוסקוס וירקות וכדו’. ברוב הארוחות מוגש לחם המלווה את הארוחה, והשימוש בתבלינים חזקים נחשב למקובל בקרב המנות המרוקאיות. המטבח היהודי המרוקאי דומה במידה רבה למטבח המרוקאי הכללי, והוא הושפע ממנו מבחינה תרבותית במידה רבה.

אוכל מרוקאי לשבת

במסעדה היהודית תוכלו למצוא שפע של מנות מרוקאיות מסורתיות אשר יעטרו את שולחן השבת שלכם. ציון עשור, השף שלנו, התנסה רבות בבישולים מגוונים מכל רחבי העולם, והוא בעל ניסיון עשיר בבישול אוכל מרוקאי, פולני, טריפוליטאי, רומני, ועוד מגוון עדות מכל רחבי הגלובוס. בין מגוון המנות של אוכל מרוקאי לשבת תוכלו למצוא אצלנו את המאכלים הבאים:

זיתים מרוקאיים

זיתים מרוקאיים נחשבים לסלט מקובל בארוחה המרוקאית, והסלט עשוי מזיתים שלמים ברוטב אדום פיקנטי.

חצילים מרוקאיים

סלט חצילים מרוקאי עשוי מקוביות חצילים אפויות, יחד עם חתיכות שום ועגבנייה השוחים ברוטב עגבניות טעים ומתובל.

גזר מרוקאי

סלט הגזר המרוקאי נחשב למאכל נפוץ, וניתן למצוא אותו באירועים וחתונות רבות. הסלט עשוי מפרוסות גזר מבושלות יחד עם שום וכוסברה, ומתובל בתבלינים בעלי ניחוחות חריפים.

מטבוחה

אי אפשר לדבר על אוכל מרוקאי לשבת בלי להזכיר את סלט המטבוחה המפורסם, אשר היה נפוץ בכל צפון אפריקה. הסלט נעשה מעגבניות קלויות המבושלות יחד עם שום ופלפלים, בתוספת תבלינים שונים.

פילה חריימה

דג החריימה המפורסם הגיע אלינו אף הוא ממדינות צפון אפריקה, והוא נחשב למנת חובה בכל ארוחה מרוקאית מקורית. תבשיל החריימה נעשה בצורות שונות, אולם בבסיסו מדובר במנת דג שומני אותו מבשלים ברוטב עגבניות עם תיבול חריף.

קציצות בשר

המטבח המרוקאי עשיר במיוחד בכל הנוגע לקציצות בשר, ואף בקציצות דגים לא טמנו המרוקאים את ידם בצלחת. במסעדה היהודית תוכלו למצוא שפע של סוגי קציצות מכל הסוגים ומכל המינים.

מפרום

המפרום נחשב לאחת ממנות הדגל של מדינות צפון אפריקה, והוא נעשה מקציצות בקר המונחות על מצע של תפוחי אדמה ומבושלות ברוטב אדום פיקנטי. כמובן שישנם מתכונים רבים למנה מופלאה זו, ולעיתים תפוחי האדמה מוחלפים בירקות שונים דוגמת חציל, גזר וכדו’.

אוכל מרוקאי לשבת – רק במסעדה היהודית

בלב העיר בני ברק שוכן המתחם הקולינרי של המסעדה היהודית. במתחם פועלת בכל יום מסעדה איכותית אשר בשעות הבוקר מספקת מנות עסקיות טעימות ועסיסיות, ובשעות הערב נהפך המתחם למסעדת שף יוקרתית ומבוקשת. בנוסף למתחם המסעדה, מוציא המטבח של המסעדה היהודית בכל שבוע מאות הזמנות של אוכל מוכן לשבת. המסעדה היהודית חרטה על דגלה לייצג את העושר ואת המגוון הקיים במטבח היהודי על כל גווניו, ואתם יכולים למצוא אצלנו אוכל מסורתי ססגוני ומגוון. כל המנות שלנו נעשות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, ואנו פועלים תחת כשרות הרב לנדא שליט”א. מחפשים אוכל מרוקאי לשבת הקרובה? אתם מוזמנים לבצע הזמנות אונליין או להגיע פיזית לסניף שלנו בבני-ברק וליהנות מהיצע המנות הרחב. במידה ויש לכם שאלות- אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל דרך שנוכל.