מחפשים אוכל ביתי ברמת גן והסביבה? המסעדה היהודית מציעה מגוון רחב של מנות ביתיות וטעימות במיוחד במהלך ולקראת סופי השבוע. מעוניינים לחסוך את הטרחה שבבישול? אל תחכו, הזמינו מבעוד מועד. ניתן להגיע ישירות לסניף או להזמין משלוח עד הבית.

מסעדות המזון המהיר כבשו את חיינו בסערה, אולם לא אחת אנו מבקשים להנות דווקא מהאוכל הביתי המוכר והאהוב שזכור לנו מהילדות. באמצעות המסעדה היהודית תוכלו להנות ממגוון מנות רחב של אוכל ביתי ברמת גן, תל אביב, ובכל ערי המרכז. אצלנו תוכלו למצוא עשרות סוגים של מנות עיקריות ותוספות, המלוות במגוון סלטים, מרקים, מנות ראשונות וקינוחים. בסיום הסעודה תוכלו להנות כמובן משפע הקינוחים העשיר והססגוני שלנו.

המסעדה היהודית – כשמסורת וטעם נפגשים

העם היהודי הופץ בכל קצות תבל, ופוזר במדינות רבות בעולם. בתקופת הגלות הושפע המטבח היהודי משלל התרבויות העוטפות אותו, ולאחר החזרה לארצנו נוצר תמהיל ייחודי עם שפע ססגוני וצבעוני של מנות שונות ומגוונות. אנחנו במסעדה היהודית מוקירים שילוב ייחודי זה, ואנו מציעים לכל דורש מגוון מנות מסורתיות וחדשות מכל העדות ומכל התרבויות. אצלנו במסעדה תוכלו למצוא שניצל וינאי על יד חציל מרוקאי, או קיגל ירושלמי יחד עם נתחי הערינג מסורתיים. על התחום הקולינרי אחראי השף המנוסה ציון עשור, אשר רכש השכלה רחבה בתחום הבישול והקולינריה במגוון תרבויות וסגנונות. כל הנכנס בשערי המסעדה היהודית מסתנוור אל מול השפע הססגוני של המנות המוצגות לכל דורש, ואנו מציעים שירותי משלוחים כך שכל אדם יוכל להנות ממנות האוכל הביתי המגוון והעשיר שלנו.

אוכל ביתי ברמת גן לשבת

במסעדה היהודית תוכלו למצוא חבילות מוכנות של אוכל מוכן לשבת בטעם ביתי. בחבילות אלה תוכלו למצוא כל מה שתזדקקו לו לסעודת שבת מושלמת – בין אם מדובר בחלות טריות ורכות, שפע של סלטים מעניינים ומגוונים, או מנות עיקריות עסיסיות ומגרות – את הכול תוכלו למצוא במארזים המפנקים של המסעדה היהודית. המארזים מחולקים לשני סוגים – “קסם המזרח”, ו-“א אידישע מאמע”, הכוללים מנות מסורתיות בסגנון מזרחי או אשכנזי בהתאמה. ניתן להזמין אצלנו אוכל ביתי ברמת גן בעלות משלוח של 35 ₪ בלבד, ואנו נגיע אליכם עם אוכל טעים, איכותי ומגוון, שיהפוך את סעודת השבת שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

למה לבחור במסעדה היהודית?

קהל הלקוחות שלנו הולך ומתרחב, ואנו שמחים לראות לקוחות החוזרים אלינו פעם אחר פעם. כאשר אנו מבררים את הסיבות לכך אנו נתקלים במגוון תשובות, כאשר המרכזיות שבהן הינן:

“זה מזכיר לי את התבשילים שסבתא שלי הייתה מכינה לי כשהייתי ילד”

“אני לא מכיר עוד מסעדה עם שפע ומגוון כזה של מנות”

“כיף לי לקבל ארוחה מלאה ואיכותית כזו, במחיר כזה מצחיק”

“רק אצלכם אני מוצא את המאכלים שאמא שלי הייתה מכינה לנו בבית”

“אתם תמיד מעניקים שירות אדיב ונעים, ואתם גמישים מאד לכל הצרכים שלי”

כמובן שמדגם זה הוא רק חלק קטן מתוך מאות הלקוחות הנלהבים הפוקדים אותנו בכל שבוע, ואנו שמחים לראות את הביקורות החיוביות עלינו בפלטפורמות השונות.

המסעדה היהודית – אוכל ביתי ברמת גן והסביבה

מהיום גם תושבי רמת גן יכולים להנות משפע של מנות איכותיות וטעימות, באמצעות שירות המשלוחים הענף שלנו. אנו מציעים מגוון מנות של אוכל ביתי ומסורתי, המחזיר אתכם לניחוחות המטבח הזכורים לכם מילדות. בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות ומאכלים, המחולקים לקטגוריות הבאות: סלטים, דגים, מנות עיקריות, תוספות, מרקים, פשטידות, מאפים, קינוחים ועוד. אנו מקפידים על מתן מחירים הוגנים השווים לכל כיס. כל המנות שלנו נעשות תחת השגחת הכשרות של הרב לנדא שליט”א, וכל הבשרים שלנו הם “חלק”, על פי שחיטת בית יוסף.

להזמנת אוכל ביתי ברמת גן אונליין