כולנו שמענו את המשפט “מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת”, אבל אנחנו שואלים – למה לטרוח? במסעדה היהודית תוכלו למצוא שפע ומגוון של אוכל מוכן לשבת ברמת גן והסביבה. אז למה אתם עוד מחכים?

המסעדה היהודית – כל מה שטוב באוכל

אנחנו במסעדה היהודית מציגים מבחר אדיר של מנות ומאכלים – מכל קצווי תבל. אצלנו תוכלו למצוא דגים בסגנון מרוקאי, מרק תימני, שניצל וינאי ועוד מגוון רחב של מנות מסורתיות, לצד שפע רב של סלטים ותוספות. הטבחים המנוסים שלנו מכירים לעומק את התרבויות השונות, כך שאתם מרגישים כאילו המנה הגיעה אליכם היישר מהמטבח של סבתא. עושר המנות, וריבוי המאכלים והניחוחות, מבטיחים שכל לקוח יימצא את שילוב הטעמים המושלם בעיניו, וכל לקוח ייצא מרוצה.

כשאיכות, מגוון ומחיר נפגשים

המסעדה היהודית מפעילה מסעדה הפעילה בכל ימות השבוע, המספקת מזון למאות אנשים בכל יום. בשעות הערב נהפכת המסעדה למסעדת שף יוקרתית, המושכת אליה לקוחות מכל רחבי הארץ. בסופי השבוע ובערבי חג מספק המטבח אוכל מוכן לשבת ברמת גן, ורבים חוזרים אלינו פעם אחר פעם בכדי להנות מהמנות המשובחות שלנו סביב שולחן השבת. המסעדה מציעה עושר של מנות שאין שני לו, כאשר המנות לקוחות מכל התרבויות ומכל הסגנונות. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם טריים בלבד, על מנת להבטיח שהמנות יהיו באיכות הטובה ביותר. מחירי המנות שלנו שווים לכל כיס, דבר ההופך את המסעדה היהודית לשילוב נדיר של איכות, מגוון ומחיר.

אוכל מוכן לשבת ברמת גן זה אנחנו

אצלנו במסעדה היהודית תוכלו למצוא שפע של מנות שף מיוחדות אשר יגוונו לכם את שולחן השבת, ויעוררו אצלכם זיכרונות מסירי הבישול של אמא. המסעדה היהודית מספקת בכל שבת אלפי מנות של אוכל מוכן לשבת ברמת גן והסביבה, ואנו שמחים לראות לקוחות חוזרים אלינו שוב ושוב מהסיבות הבאות:

  • המסעדה היהודית מחזיקה בצוות טבחים מהשורה הראשונה, המפעיל את צוות המטבח בהרמוניה מדויקת. כל מנה שיוצאת עוברת תחת השגחתם הקפדנית, דבר המבטיח שכל מנה תהיה איכותית, טרייה, מדויקת וטעימה. אנו מקפידים על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר, בכדי להבטיח שהמנה תהיה מושלמת מכל הבחינות.
  • אצלנו במסעדה היהודית תוכלו למצוא מגוון עצום של מנות מכל רחבי העולם. לאורך השנים הוציא המטבח היהודי מגוון עשיר של מנות מעניינות, ואצלנו תוכלו למצוא את כולן באיכות הטובה ביותר. בין אם מדובר בקוסקוס, נודלס, מוסקה, מפרום, שניצל, חריימה, בשר מעושן, או מרק – את הכול תוכלו למצוא אצלנו, במטבח של המסעדה היהודית.
  • כל המנות היוצאות מהמטבח של המסעדה היהודית הינן כשרות למהדרין, וצוות המטבח שלנו פועל תחת ההשגחה של הרב לנדא שליט”א.
  • המטבח שלנו מציע מגוון עצום של מנות לשבת ולחג. בתפריט שלנו תוכלו למצוא מעל ל-35 סוגי בשרים, 50 מיני סלטים, יותר מ-15 סוגי דגים, עשרות תוספות מגוונות לבחירה, ועוד מגוון רחב של מנות לשבת ולחג. השפע הקולינרי הזה זמין לכל דורש, ואנו מקפידים על מחירים הוגנים המתאימים לכל כיס.
  • איסוף עצמי או משלוח והזמנות מהירות און ליין – אוכל מוכן לשבת ברמת גן והסביבה יכול להגיע עד פתח ביתכם. בהרשמה פשוטה לאתר תוכלו לבצע הזמנה מהירה ולקבל את מאכלי השבת עד דלת ביתכם.

המסעדה היהודית – טעים לי מאד!

בלב העיר בני ברק שוכנת “המסעדה היהודית”, המפעילה מתחם קולינרי שוקק חיים המספק מזון למאות לקוחות בכל יום. המתחם של המסעדה היהודית פעיל במתכונת מיוחדת – בשעות הבוקר והצהרים מספק המקום מגוון של מנות עסקיות משתלמות, ובשעות אחר הצהריים והערב נהפך המתחם למסעדת גורמה יוקרתית, המציעה מנות שף ייחודיות לכל מבקר. בימי שישי או בערבי חגים ניתן להזמין במקום או במשלוח עד הבית אוכל מוכן לשבת. במקביל, מספקת המסעדה היהודית שירותי קייטרינג לאירועים קטנים עד בינוניים, עם אפשרות לעריכת אירועים באולם “הסיטי” היוקרתי, השוכן לצד המסעדה. מחפשים אוכל מוכן לשבת ברמת גן והסביבה? אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר או לבצע הזמנה און -ליין וליהנות משפע של אוכל איכותי, טעים ומגוון.